| Jakub Svoboda

Pětina displej reklamy v USA se protočí na sociálních sítích

Z celkového počtu impresí displej reklamy se v USA protočí 21% na sociálních sítích. Mezi sociálními sítěmi si v počtu protočené reklamy ještě stále drží prvenství MySpace.

Podle Jeffa Hacketta (comScore vice president) se nejedná o vůbec překvapivé číslo: “V posledních letech se social networking stal jednou z nejpopulárnějších online činností vůbec. Uživatelé na sociálních sítích stráví neuvěřitelné množství času a shlédnou množství stránek – tedy i reklamy.” Data v tabulce mluví za sebe. Celkem se v červnu na US webech podle comScore protočilo takřka 327 miliard pageviews. Z toho 67 miliard na sociálních sítích (21%). Zajímavé jsou dva údaje:

  • Celkem vidělo displej reklamu 188,5 milionů američanů, takřka 130 milionů na sociálních sítích. Nepoměr mezi počtem zobrazení displej reklamy a počtem unikátních uživatelů sociálních sítí, které zasáhla, je více než zřejmý.
  • Co se sharu mezi jednotlivými sociálními sítěmi týče – v počtu zobrazení displej reklamy stále vede MySpace. Můžeme klidně prohlásit, že to je poslední měsíc v posledním ukazateli, ve kterém kdy MySpace nad Facebookem vedl.

Pětina displej reklamy na sociálních sítích

Nejvýznamnějším inzerentem na sociálních sítích je společnost AT&T. V červnu protočili na sociálních sítích více než 2 miliardy impresí, což je zhruba třetina všech jejich probíhajících kampaní.

Pětina displej reklamy na sociálních sítích

Sledujte nás na Facebooku!

Komentáře