| Vojta Bednář

Ve sklepě s Josefem Šlerkou

Podle čeho vybírat svého social media specialistu a co by měl umět, jak na sociální média (ne)stíhají reagovat vysoké školy a jaká data by vás na Facebooku měla zajímat? To jsou hlavní témata našeho rozhovoru s Josefem Šlerkou, šéfem výzkumu ve společnosti Ataxo a vedoucím oboru Studia nových médií na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Neboli, vítejte ve sklepě!

Funkce specialistů na sociální média zřizuje stále více společností, vlastně ale není moc jasné, koho na takové místo hledat. A zřejmě ještě víc nejasností panuje v tom, jaké by měly být výstupy aktivity na sociálních sítích a jak pracovat se získanými daty. Snad najdete některé odpovědi v našem rozhovoru, a když budete pozorní, možná se navíc dozvíte i to, kdy umře Facebook.

 

Sledujte nás na Facebooku!

Komentáře