| Vojta Bednář

Seedcamp poprvé vyhráli Češi, uspěl tým Futurelytics

Na aktuální Seedcamp v Budapešti se z mnoha zájemců probojovalo 20 startupů z deseti zemí, které se ucházely o investici 50 tisíc eur a účast v intenzivním ročním programu. Nakonec uspěly dva a vůbec poprvé se mezi ně zařadil také český projekt. Nástroj Futurelytics se tak oficiálně stal jednou ze 75 investic, které program Seedcamp přidělil během pěti let své existence.

Shodou okolností je to skoro přesně rok od chvíle, kdy se v Česku konal Mini Seedcamp Prague. A přestože by se dala čekat jistá protekce pro domácí týmy, i tehdy se do výběru dostaly pouze dva české projekty, z nichž navíc nakonec neuspěl žádný. O to větší je aktuální vítězství projektu Futurelytics, které pořadatelé Seedcampu oznámili v rámci reportáže z maďarské akce na svém webu.

“Futurelytics pracují na řešeních, která firmám umožňují efektivněji cílit jejich zákaznickou základnu. Zamilovali jsme se do týmu i jeho řešení, protože hrají na všechny správné struny – je to skupina nesmírně chytrých lidí s jasnou představou o trhu v kombinaci se snadno použitelným produktem, který rozpoznává bolavá místa klientů,” uvedla Kirsten Campbell. Na nedávný pitch českého týmu se můžete podívat na záznamu z prvního pražského Startupcampu (přesně od 20. minuty):

Futurelytics nabízejí jednoduchou, rychlou a bezpečnou analytickou platformu, zejména pro uživatele CRM systémů. S pomocí affiliate a technologických partnerů chtějí v průběhu dalšího roku získat stovky uživatelů, vydatná podpora mentorů a partnerů Seedcampu by ale mohla jejich plány posunout ještě o úroveň výš. Produkt již ověřily zkušenosti zákazníků typu Seznam.cz či British Airways, partnery jsou třeba GoodData, SalesForce, Cazoomi a další.

Projektu a jeho historii se budeme brzy věnovat i ve větším článku.

 

Sledujte nás na Facebooku!

Komentáře