Google Glass a Hyperlapse: marketingová inspirace Becherovky pro velké digitální věci

Marketingová inspirace značky Becherovka, která v kampani použila Google Glass a aplikaci Hyperlapse.

Některé značky v tuzemsku ještě pořádně nevstoupily do digitálního světa, jiné se tam ženou tak rychle, že je zatím nestihli následovat ani fanoušci. Podle všeho mezi ty druhé patří Becherovka, která se rozhodla zkoušet novinky, jejichž oblíbenost sama o sobě slibuje minimálně náznaky úspěchu. A nemíří nízko: pro kampaň využila Google Glass i Hyperlapse. Aplikaci Hyperlapse dokonce tak rychle, že to bylo jen necelých 12 hodin po vydání v App storu, kdy vyvěsila zpracované video na Instagramu.

Přesně na míru – ale až v létě

Vydání Hyperlapse vyvolalo ve virtuálním světě silnou odezvu, protože aplikace slibuje kvalitní zpracování časosběrného videa, navíc právě pod stále oblíbenějším Instagramem. Pro značku znamená jeho využití sázku na už tak oblíbenou záležitost. A navíc prý ušetří čas těch, kteří se chtějí podívat.

„Několikaminutovou přípravu koktejlu tak zkrátí na pár vteřin, což v dnešní době, kdy čas běží jak šílený, ocení většina uživatelů,“ vysvětluje Jaroslav Háž, Digital Manager Becherovky Original, proč si značka vybrala aplikaci.

Daleko větším fenoménem jsou pak samozřejmě Google Glass. A ty se dají použít v zásadě pro cokoliv. Becherovka je spojila s nejlepším barmanem roku 2014 Davidem Andrlem a nabídla tak možnost vidět míchání koktejlu z jeho pohledu.

Marketingová inspirace? Možná…

Značka podle Háže chce přizpůsobit komunikaci i obsah přesně na tělo jednotlivým sítím a uživatelům. Becherovka se chlubí aktivními fanoušky. Třeba na Facebooku jich má přes 80 tisíc. A hovoří o nich jako o komunitě brand lovers. „Fanoušci Becherovky jsou velmi aktivní a nemáme nouzi ani o user generated content,“ říká Marek Grabovský, manažer značky.

Ani tak se ale zatím se nedá říct, že se jí digitálními novinkami podařilo zasáhnout publikum – ovšem má k tomu výmluvu. Video šlo zatím jen na YouTube kanál a mediální podpora se chystá až na jaro. Tedy až bude aktuální sezóna koktejlů. Teď nedosáhla ani 200 zhlédnutí, takže na to, jestli lidi zaujme, si teprve počkáme.

Diskuze k článku