Brněnský Webnode se s verzí 2.0 rozjel. Za 6 týdnů díky ní vzniklo 100 tisíc českých a slovenských webů

Webnode

Technologická společnost Webnode sídlící v Brně se může radovat. Za zhruba měsíc a půl od spuštění nové platformy Webnode 2.0 na ní jednotlivci a malé firmy v Česku a na Slovensku vytvořili už 100 tisíc webových stránek. S tím se ale společnost nehodlá spokojit a ještě letos plánuje překonat hranici 30 milionů zákazníků a poprat se tak o pozici globální jedničky.

Webnode 2.0 sází na jednoduchost. Cílí primárně na zákazníky bez technického vzdělání, kteří nemají s kódováním nebo designem žádné zkušenosti, a stránkuk si chtějí vytvořit třeba jen v rychlosti poté, co přijdou z práce. Jednoduchá platforma obsahuje desítky responzivních šablon, na kterých už si uživatel pouze doladí detaily podle svých potřeb.

Webnode_sablony

„Lidé si zvládnou web na Webnode 2.0 vytvořit doslova přes noc. Problémů řeší jen minimum, k nové platformě jsme zatím dostali pár set dotazů, což je výrazně příznivější poměr než u předchozího systému,“ uvedl zakladatel Webnode Vít Vrba.

Brněnská společnost se už teď může pochlubit tím, že si díky ní svoje webové stránky vytvořilo přes 22 milionů zákazníků po světě – od Brazílie, kde jich má nejvíc, přes Španělsko, Německo, Francii či Itálii. Až za těmito zeměmi následuje Česko a Slovensko. V současnosti firma v Česku spravuje přes 1 milion webových stránek.

A vydělává. Přestože před třemi lety jsme psali, že dělání webů možná nevypadá moc sexy – ale přinést peníze umí. To teď platí víc než předtím. Webnode má 25 jazykových mutací a desítky pracovníků, se kterými se česky nedomluvíte. Spravují totiž právě řadu zahraničních regionů.

Diskuze k článku