Mall.cz dnes otevírá virtuální QR drogerie v pražském metru

import-mallcz-dnes-otevira-virtualni-qr-drogerie-v-prazskem-metru.jpg

Ve vybraných stanicích metra, tedy přímo v zastávce mezi kolejemi, jsou během dneška rozmisťovány „regály“ s drogerijním zbožím. Grafika nalepená na sloupech vypadá jako regály, aby co nejvěrněji simulovala skutečnou prodejnu. Zboží může zákazník objednat mobilem přes speciální aplikaci, která přečte QR vybraný kód a provede uživatele procesem objednávky.

Internetový obchod MALL.CZ na akci spolupracuje se společností Procter & Gamble, jejíž zboží svým zákazníkům nabízí. Doprava prostřednictvím služby DPD je pro všechny zákazníky zdarma a pokud nákup provedou do 16 hodiny, mohou se na zboží těšit již následující den. Celý proces má být maximálně jednoduchý tak, aby bylo dodrženo motto kampaně a lidé si stačili nakoupit dřív, než jim přijede další metro.

Dvojrozměrný regál s nabídkou QR zboží.

Od dnešního (úterního) dopoledne budou virtuální drogerie v provozu na Floře a na Muzeu, hned ve středu se pak přidají ještě stanice Anděl a Náměstí Republiky. Akce bude časově omezená a drogerie z metra opět zmizí v polovině prosince, potrvá tedy přibližně dva měsíce.

Mobilní aplikaci s názvem QR MALL.CZ pro Android a iOS lze už nyní stáhnout z Android Marketu a App Storu. Majitelé telefonů s ostatními operačními systémy si mohou stáhnout jakoukoliv čtečku QR kódů a poté, co kód svým telefonem vyfotí, budou přesměrováni na mobilní verzi MALL.CZ, kde si mohou jednoduše objednat.

Mobilní aplikace k virtuální drogerii pro iOS.

„Nápad vznikl tak, že jsme přemýšleli, jak dát zákazníkům originálně vědět, že prodáváme drogerii. To je sortiment, který v Česku ještě není s e-shopy tolik spojován. Díky kampani očekáváme, že se zvedne povědomí o tomto sortimentu na MALL.CZ a v návaznosti samozřejmě i prodeje. Silnou motivací pro nás určitě bylo vyzkoušet něco úplně nového, co bude zákazníky bavit a zajímat a současně to pro ně bude výhodné – v rámci kampaně bude doprava zdarma a velmi výhodné budou i ceny nabízeného zboží. A protože mobily už dávno neslouží jen k volání a psaní SMS, nabízelo se vyzkoušet tenhle prodejní kanál,“ uvedla Michala Gregorová za MALL.CZ.

Obyčejný sloup se s pomocí několika tapet změní v podzemní drogerii.

Celý koncept není úplně nový, Česká republika nicméně podle všeho bude teprve třetí zemí světa, kde se podobná kampaň pro velkou značku realizuje – byť ne v tak velkolepém měřítku, jako jsme to mohli vidět jinde. Naposledy se psalo o podobné akci řetězce Tesco v jihokorejském Soulu, který letos v létě velmi působivým způsobem rozmístil v metru podsvícené virtuální regály se svým zbožím.

„Sortiment jsme o drogerii rozšířili nedávno a u zákazníků se toto zboží setkalo s velkým zájmem. Je to logické, dokážeme totiž nabídnout výhodné ceny a produkty doručíme až domů, takže není nutné se tahat s těžkými taškami. Nabídnout drogerii ve virtuálním obchodě nám přišlo jako skvělý způsob, jak zákazníkům opět přinést něco netradičního, výhodného a navíc zábavného. Spojení se značkou Procter & Gamble se nabízelo, jsou jasnou jedničkou na trhu a jejich produkty jsou mimořádně oblíbené i u našich zákazníků,“ uzavřel Petr Král, marketingový ředitel MALL.CZ.