Přijďte na E-shop summit – konferenci o e-commerce a online marketingu

e-shop summit

Už na začátku dubna se chystá E-shop summit – konference o e-shopech a on-line marketingu. Proběhne v sálu ArtIGY v Českých Budějovicích a slibuje nejen špičkové řečníky, ale také originální témata či nula sponzorských přednášek.

E-shop summit 2016 je projektem teamu lidí kolem Jana Kalianka, který se v oblasti e-shopů pohybuje mnoho let. Posledních 5 let jim také radí, jak více vydělávat. Slibuje velmi ambiciózně dvě hlavní myšlenky – nejlepší poměr cena/výkon a žádné sponzorské příspěvky v obsahu. Sám hlavní organizátor k tomu říká: „Navštívil jsem za deset let více než sto konferencí a až na výjimky jsem byl velmi znechucen jejich obsahem. Dnes je prostě běžné, že zaplatíte organizátorům drahé vstupné a pak posloucháte reklamní kecy těch, co si koupili prostor pro přednášení.“

Jak konference slibuje, v programu se neobjeví ani jeden podobný sponzorský příspěvek, což vypadá na zajímavý a velmi odvážný počin. Druhé hlavní lákadlo – nejlepší poměr cena/výkon – vypadá, že bude také splněn. Vstupenky se prodávaly od 890 Kč, nyní jsou za 1 190 Kč, což je za dvoudenní konferenci s originálními tématy, dvěma párty, s obědy, wi-fi a špičkovými řečníky zcela bezprecedentní nabídka.

„Mnoho lidí nám cenu konference nevěří a tvrdí mi, že za dané peníze nemůžeme v žádném případě nabídnout to, co slibujeme. Já na to vždy jen odpovídám, ať přijdou a přesvědčí se sami.“ říká Kalianko a dodává „Konference je nezisková a budeme rádi, když první ročník skončí v kladných číslech. Fakt, že prodáváme vstupenky na dva dny kolem jednoho tisíce korun přece ale neznamená, že připravujeme něco podřadného. Ba naopak, ukazujeme, jak jsou některé konference plné reklamy, na jeden den a bez smysluplného obsahu za pět a více tisíc nesmyslné. V oboru je mnoho chytrých lidí, kteří pochopí, že to děláme jinak a snad i lépe“.

kalianko

E-shop konzultant Jan Kalianko

Rozhodně je zajímavá nabídka, ve které jsou jména jako Filip Podstavec, Jan Tichý, Jakub Kašparů a mnoho dalších (pozn. redakce: celý program na https://www.eshopsummit.cz/program). Mimo výborných profesionálů ve svých oborech bude mít E-shop summit 2016 také dvě panelové diskuze – jednu o marketingu a druhou o provozu e-shopu – nebo blok případových studií. Ty mohly přihlásit přímo sami účastníci a užít si tak svých pár minut slávy před velkým publikem.

Pokud se na E-shop summit 2016 podíváme jako na celek, je to neopakovatelná nabídka, kterou by si neměl nikdo, kdo se pohybuje v oblasti e-shopů a online marketingu, nechat uniknout. Aktuálně je podle organizátorů prodáno více jak 80 % vstupenek a zbývá několik desítek posledních. Neváhejte tedy a zapište si termín 1. až 2. dubna do kalendářů a běžte rychle koupit lístek. Dokud ještě jsou!

A aby toho nebylo málo, tak my vám na vstupenky přidáme poukaz – pokud zadáte při objednávce vstupenky kód „TYINTERNETY20“, získáte slevu 20 %. Tak neváhejte: https://www.eshopsummit.cz/

Diskuze k článku

  • petous

    Co mi může jeden člověk říci za 30-60 minut? Myslím že takové summity jsou jen pr prezentací samotných účastníků. Informační přínos je nulový. Vše ostatní a mnohem více si dohledáte na internetu. Pařbu v klubu do tohoto nepočítám :-)