Milka bude na Valentýna celý den vysílat na Snapchatu. Slibuje youtubery, blogerky a Leoše Mareše

Milka_Snapchat_Valentyn

Snapchat se začíná objevovat u důležitých kampaní značek. Tentokrát si ho vybrala Milka při zakončení své valentýnské kampaně. A nejen to: drží se všech důležitých trendů. Slibuje exkluzivní vysílání se zapojením influencerů včetně nejznámějšího českého moderátora. Přenos bude dostupný jen 24 hodin.

Kampaní na Snapchatu chce značka navázat na hlavní myšlenku svých valentýnských kampaní, která má lidi inspirovat, aby to řekli po svém a vyznali lásku tak, jak je jim to co nejvíc přirozené. Celou neděli 14. 2. tak bude Snapchat kanálu MilkaCZSK vysílat videa ze všech koutů republiky o tom, jak lidé slaví svátek zamilovaných, v duchu kampaně “Řekni to po svém”.

„Ve vysílání se objeví spousta zajímavých lidí, například Youtubeři, blogeři a možná i celebrity,“ říká Artem Mazur z Milky. Mezi influencery budou youtubeři Stejk a Johnny Valda, módní blogerky a Leoš Mareš, který je v poslední době aktivní na Instagramu a na Periscopu. Teď vyzkouší Snapchat. Zapojit se ale můžou i fanoušci.

Chcete si kampaň vyzkoušet, jste na Snapchatu a zajímá vás, jak se zapojit? Poštete na e-mail milka.cz.sk@gmail.com krátké video v délce do 10 s natočené mobilem na výšku, což je pro Snapchat klíčové. K přidání Snapchat kanálu můžete využít i speciální Snapchat kód, když ho nasnímáte v aplikaci Snapchat.

Koncept valentýnské kampaně i Snapchat projekt vytvořila agentura TL5 Digital ve spolupráci s PR.Konektor, který zastřešuje napojení do PR a influencer marketingu.

Snapchat na domácí scéně: Jägermeister, Coca-Cola nebo Zoot

Kampaně na Snapchatu v Česku ještě nejsou úplně běžné, přesto se jich už několik viditelných urodilo. Připomeňme loňskou úspěšnou kampaň na Jägermeister s jeho sérii akcí Undercover Games nebo Coca-Colu, která přes Snapchat promovala nápojový automat Coca-Cola Freestyle. Aktivně na Snapchatu působí i módní obchod Zoot.

#Srdcař #Kardiak #ListenToYourHeart #Čekuláda #Milka #Valentýn reknitoposvem.cz

Fotka zveřejněná uživatelem Leoš Mareš (@leosmares),

Diskuze k článku

  • petous

    Co lidi neudelaj pro kus zvance, vyfotej se s cokoladou milkou :-) Do Milky se používá palmový olej, takže se nepřímo tihle volové podílejí na ničení pralesů v Indonésii. Děkujeme a příště radši něco jineho a hlavně ne posahané Jůtubery