Nejpoužívanější #hashtagy 6. týdne

Nejpoužívanější hashtagy 6 tydne

Minulý týden se na sociálních sítích přispívalo obzvláště vydatně. Mezi nejpoužívanější hashtagy patřilo vše, co se jen trochu mihlo kolem Valentýna. Nejvíce nás potěšil a zároveň pobavil hashtag #odeberpismenovefilmu. Na sítích zaujalo NMI16. Zamilovaní chodili na Valentýna do kina na Deadpool. Svět zbláznil, stejně jako každý týden.

#valentyn #valentinesday #valentine #happyvalentinesday #valentines

Nemáte toho všeho rudého a čokoládového kolem sebe za poslední víkend už dost? Svátek svatého Valentýna máme statečně za sebou. I všechny bláznivé marketingové akce typu „Kupte si ledničku s valentýnskou slevou“. Co se týká sociálních sítí, zmíněné hashtagy byly samozřejmě nejsdílenějšími za 6. týden roku 2016. Ostatně, podobně jako každý rok.

Pokud byste si však chtěli se svojí láskou udělat svátek zamilovaných i jiný den, než 14. února, tak pro vás FandimeFilmu.cz připravili Top 10 romantických filmů.

1. Láska přes internet

2. Madisonské mosty

3. Když Harry potkal Sally

4. Zápisník jedné lásky

5. Pýcha a předsudek

6. Moulin Rouge

7. Prázdniny v Římě

8. Pretty Woman

9. Láska nebeská

10. Titanic

Valentyn_sylvisek_

Valentyn_danecek001

#eet

Hashtag #eet neznamená nějakou pokroucenou zkratku pro film E.T. Mimozemšťan, ale pro Elektronickou evidenci tržeb (EET). Téma bylo minulý týden žhavé, protože příslušný návrh zákona prošel sněmovnou a podnikatelé zjišťovali, co přesně to pro ně bude znamenat. Takže kdybyste to potřebovali: bude se týkat všech podnikatelů, kteří přijímají tržby v hotovosti, platební kartou a dalšími podobnými prostředky.

K tématu se vyjadřoval s otevřenou pusou například i Zdeněk Pohlreich v #DVTV.

EET_dvtv

#odeberpismenovefilmu

Krásný, typicky český a virálně šířený hashtag #odeberpismenovefilmu nám během minulého týdne sociální sítě docela slušně zasáhl. Převážně Twitter. Veškerá komunikace se točí kolem toho, že vyhodíte jedno písmeno z názvu filmu a změníte tím význam.

Je to opravdu zábavné. Přečtěte si pár vybraných kousků. Tweety k tématu najdete tady.

#nmi16

Pod hashtagem #nmi16 se skrývá konference New Media Inspiration 2016. Je to každoroční akce, která svým účastníkům vysvětlí, jak se chová na počítači nebo mobilu jejich máma a malý synovec a jaké jsou v jejich chování rozdíly. A jak to využít v marketingu.

nmi16_lenikrsova

#deadpool

Od začátku minulého týdne je v kinech nový film Deadpool podle předlohy Marvel komixu. Na ČSFD má výborné hodnocení a stejné reakce vyvolal i na sociálních sítích. Spousta párů volila návštěvu filmu během valentýnského víkendu. Dá se tedy předpokládat, že se líbí i ženám a o romantiku tam není nouze.

Deadpool_adamosaurusrex

#############################################

Komerční #hashtag 6. týdne

#nejsemidol

Nejsem idol je kampaň Vysokého učení technického v Brně, která svérázným způsobem reaguje na svět kolem nás a motivuje zájemce o studium, aby doplnili řady úspěšných studentů – nerdů.

“Baví mě sledovat, jak celý ten mechanismus seriálů, marketingu, médií, vyprávění, memů, hlášek, statusů, blogů, vlogů, tvítů, instáčů a snapchatů dává vzniknout realitě, ve které se nerdi stali neodolatelnými idoly a ikonami úspěchu a které chtějí všichni napodobovat,” vysvětluje hlavní kreativec kampaně Adam Hrubý.

Nevíte co je to nerd, nebo být nerdy? Zeptejte se Marka Prchala.

VUT má za sebou už pár úspěšných klipů, získalo si marketingové odborníky i bronzového louskáčka nebo ocenění za Nejkreativnější marketingový počin roku 2013. Jen Miluji tě, mé VUT má na YouTube téměř 800 tisíc zhlédnutí. Součastné video už přesáhlo 60 tisíc.

#############################################

To byly ty největší #hashtag novinky minulého týdne. Na monitoring 7. týdne roku 2016 se těšíme již nyní a vy piště a tagujte, ať máme o čem psát.

Vaše #tyinternety

 

Diskuze k článku