Represent se zařadil pod křídla amerického CustomInku, údajně za 2,4 miliardy korun

Represent

Služba Represent Andreje Pančíka má nového majitele – koupil ji její konkurent CustomInk. Ten je lídr ve výrobě personalizovaného oblečení a doplňků. Podrobnosti transakce firmy nezveřejnily, informované zdroje vyčíslují její hodnotu na 100 milionů dolarů, tedy přes 2,4 miliardy v korunách. Část z toho má být převedena v hotovosti a část v akciích.

Represent umožňuje celebritám navrhovat a prodávat limitované edice triček a jiných doplňků svým fanouškům. Obě společnosti sjednotí svoji produkci a technologie, ale Represent má pokračovat jako samostatná značka ve svých kancelářích v Los Angeles a v Praze. A to s jasným rozdělením: zatímco Los Angeles nabízí Hollywoodský svět zábavního průmyslu, Praha čerpá z místní dynamické technologické scény.

„Podařilo se nám vytvořit skvělý tým složený ze samých talentovaných lidí. Nadále rychle rosteme, a náš tým v Praze plánujeme v nejbližších měsících zdvojnásobit,“ uvedl Andrej Pančík. „Naše platforma celebritám skutečně ukazuje vztah s jejich příznivci. Sláva se sice dá měřit počtem „lajků“ na sociálních sítích, skutečný vliv však spočívá ve schopnosti přimět fanoušky k akci,“ dodal.

Represent vytvořil sofistikovanou digitální platformu, která umožňuje prodej zboží formou exkluzivních online kampaní. Díky zkušenostem v oblasti fundraisingu přes sociální sítě zaujal známé investory jako Ashton Kutcher, James Franco či lokální Credo Ventures. Spolupracuje i se stále populárnějšími Youtubery, předními značkami zábavního průmyslu a sportu i s individuálními prodejci oblečení.

represent

Platforma Represent oslovuje fanoušky kreativním a efektivním způsobem. Prodej oblečení přes Represent sdružuje fanoušky, pomáhá budovat image, zvyšuje povědomí o důležitých tématech a zároveň generuje zisk. Kampaně celebrit přinesly reálné výsledky a celebrity si Represent zamilovaly,“ dodává Marc Katz, spoluzakladatel a CEO CustomInk.

FFC

Represent spolupracuje s celebritami při návrhu a designování kampaně, zajišťuje její každodenní management a celkovou realizaci, takže celebrita už jen jednoduše sdílí kampaň se svými fanoušky na sociálních sítích. Marketingový tým zároveň pomáhá zviditelnit kampaň a zvýšit její dopad prostřednictvím automatizovaných online reklam.

Takže přes Represent se realizovaly třeba tyhle kampaně:

Stephen Amell, hvězda seriálu Arrow, byl tváří několika charitativních kampaní: v průběhu jednoho roku prodal více než 143 tisíc triček a vybral 6,4 milionu dolarů pro charitu Fuck Cancer. „Fanoušci milují mé kampaně na Representu, protože je to něco, co vytváříme společně,“ říká Amell. „Videa, která jsme pro kampaň natočili, fanoušky oslovila natolik, že se do dalších kampaní zapojilo ještě více lidí. Úspěšnost mých kampaní dokazuje, že Represent je ohromně efektivní platforma.“

Ronda Rousey, bývalá šampionka ženského Ultimate Fighting Championship, v srpnu 2015 spustila kampaň na podporu střediska pro duševní zdraví Didi Hirsch Mental Health Services. Více než 57 tisíc fanoušků si koupilo Rondino tričko se sloganem Don’t Be A DNB (Do Nothing Bitch) a vybralo 2,3 milionu dolarů.

Andrej Pančík začal pracovat na Representu teprve v roce 2014. Projekt vznikl původně jako sesterská firma Prizea, při jeho růstu se z něj stal pro Andreje ale důležitější projekt, pro který Prizeo nechal svému osudu. Za zády už ale měl investory, které už jeho původní nasazení nadchlo, vysvětlil v rozhovoru pro TyInternety.

prizeo-founders

Diskuze k článku