Seedcamp poprvé vyhráli Češi, uspěl tým Futurelytics

import-seedcamp-poprve-vyhrali-cesi-uspel-tym-futurelytics.jpg

Shodou okolností je to skoro přesně rok od chvíle, kdy se v Česku konal Mini Seedcamp Prague. A přestože by se dala čekat jistá protekce pro domácí týmy, i tehdy se do výběru dostaly pouze dva české projekty, z nichž navíc nakonec neuspěl žádný. O to větší je aktuální vítězství projektu Futurelytics, které pořadatelé Seedcampu oznámili v rámci reportáže z maďarské akce na svém webu.

„Futurelytics pracují na řešeních, která firmám umožňují efektivněji cílit jejich zákaznickou základnu. Zamilovali jsme se do týmu i jeho řešení, protože hrají na všechny správné struny – je to skupina nesmírně chytrých lidí s jasnou představou o trhu v kombinaci se snadno použitelným produktem, který rozpoznává bolavá místa klientů,“ uvedla Kirsten Campbell. Na nedávný pitch českého týmu se můžete podívat na záznamu z prvního pražského Startupcampu (přesně od 20. minuty):

Futurelytics nabízejí jednoduchou, rychlou a bezpečnou analytickou platformu, zejména pro uživatele CRM systémů. S pomocí affiliate a technologických partnerů chtějí v průběhu dalšího roku získat stovky uživatelů, vydatná podpora mentorů a partnerů Seedcampu by ale mohla jejich plány posunout ještě o úroveň výš. Produkt již ověřily zkušenosti zákazníků typu Seznam.cz či British Airways, partnery jsou třeba GoodData, SalesForce, Cazoomi a další.

Projektu a jeho historii se budeme brzy věnovat i ve větším článku.