TOP virály týdne: Opičí král, Silvestr v Praze a první rande

Snímek obrazovky 2016-01-10 v 20.33.34

Po náročném týdnu, během kterého jsme viděli spousty srandovních i trapných videí, vám přinášíme výběr šesti těch nejzásadnějších. Pusťte si je a lednový splín bude definitivně pryč.

Pepsi v Číně vítá rok ohnivé Opice

Osmého února přichází podle čínského kalendáře rok 2016 – rok ohnivé Opice. Ve své nové kampani se na příběhu o Opičím králi, tradičním čínském hrdinovi, rozhodla neostyšně svézt Pepsi. Šestiminutová reklama jen za první týden od uvedení nasbírala přes 15 milionů zhlédnutí. Pokud nejste z Číny, možná vám celý smysl kampaně také unikne.

Stephen Colbert si užil Silvestra v Praze

Česko se v USA na okamžik stalo středem pozornosti. Nikdo prý totiž neumí oslavit Silvestra tak jako Češi. „Příliš si nepotrpí na pravidla – chlastají přímo v ulicích a střílejí si rachejtle do obličejů. Člověk je na konci toho všeho šťastný, že je vůbec naživu,“ řekl k tomu ve svém pořadu Late Night Show populární komik Stephen Colbert. Publikum se při jeho historce hlasitě smálo.

Trénink na všechna (ne)povedená rande

Jak posilovna pomáhá ženám připravit se na všechy situace, které se mohou odehrát na rande? To nám doteď také nebylo jasné. V této reklamě na posilovny Virgin Active se nám to rozhodli provokativně (a trochu nestydatě) ukázat.

Méďové nemají rádi přesčasy

Medvědí rodinka nám v této povznášející reklamě připomíná, že bychom občas měli vypnout své šéfy i ty internety a utéct z města do přírody. Offline je prostě nový online. Na výrobě reklamy prý strávilo dvacet pět animátorů 10450 hodin.

Dítě uklidní až Darth Vaderův „Imperial March“

Malé dítě se poprvé seznamuje s odlišnými pravidly Temné strany. Brečíš? Pak radši přestaň, nebo zemřeš! Je to sice neobvyklá, ale zato velmi účinná výchovná metoda.

D*vky (*=ě) a kokain

Soutěžící v loterii dá reportérce živého televizní vysílání tu nejlepší odpověď na otázku, co by udělal s výhrou. Nevíme jak vy, ale my doufáme, že ten chlap vyhraje.

Diskuze k článku